

Pintérné Tasnádi Ágnes
Szakvizsgázott pedagógus vagyok. Közel 20 évig vezettem egy budai magyar-angol alapítványi óvodát. Egyik legfontosabb feladatomnak tartom, hogy a gyermekek az optimális fejlettségi szintet elérve, jól megalapozott matematikai és magyar nyelvi tudással menjenek az iskolába. 2005-ben kidolgoztam a Kovács-módszer óvodai alkalmazását (labdás, léggömbös torna), melyet publikáltam is Mozgásfoglalkozások az óvodában címmel, s azóta tananyagként szerepel a fejlesztőpedagógus és óvóképzésben is. Négy felnőtt gyermek édesanyja vagyok és kétszeres nagymama.


Cseri Renáta
Tanulmányaimat az ELTE Tanító – és Óvóképző karán, kisgyermeknevelés specializáción kitűnővel végeztem. Így az egyetem alatt még nagyobb tudásra tehettem szert a kisgyermekek fejlődéséről. Angol középfokú nyelvvizsgával rendelkezem, jelenleg magyar nyelvű óvónőként dolgozom, de a későbbiekben szeretnék angolul foglalkozni a gyermekekkel. Nagyon hasznosnak tartom a korai idegen nyelvi tanulást. Fontosnak tartom az új kreatív ötleteket, melyekkel felkelthetem a gyermekek érdeklődését, valamint, hogy játékosan fejlesszem őket. Mosolygós, türelmes, és lelkes tagja vagyok az óvodának.


Tribolné Kardos Dóra
Szakképzett dajka, asszisztens, jól beszél angolul. Évek óta segíti a pedagógusaink munkáját. Minden gyermekkel végtelenül türelmes, kedves. Alvás után a kislányok izgatottan szaladnak hozzá, hiszen kezei alatt gyönyörű, különleges hajfonatok születnek. Szülői tapasztalatait is felhasználja a foglalkozások során, pihenés és játék közben. Két kislány édesanyja.